Documentals sobre educació

ensename-pero-bonito-mindingmindsAmb l’interès d’enriquir el debat sobre els canvis que necessita l’educació per adaptar-se als reptes actuals, us presentem aquests tres documentals que es troben gratuïtament a internet:

• Entre maestros (2012) de Pablo Usón. (85′)
    Un grup d’adolescents desmotivats de l’educació que han rebut a l’escola, assisteixen durant dotze dies a unes classes especials.
  • La educación prohibida (2012) de German Doin. (145′)
    Retrat d’una sèrie d’experiències educatives no convencionals a països de l’Amèrica Llatina i Espanya.
  • Enséñame pero bonito (2015) de Sara Moreno. (51′)
    L’objectiu d’aquest documental és presentar alternatives educatives eficaces per a la formació integral dels nens i nenes.

També poden ser d’interès aquests altres documentals sobre l’estat actual de l’educació:
Superdotados, al este de la campana de Gauss (2009).
Esperando a Superman (2010). FITXA
Sólo es el principio  (2010). FITXA mediateca CRP Bages
El fenómeno de Finlandia (2011)
La escuela olvidada (2012)
Alphabet (2013). FITXA

Podeu ampliar la informació consultant els número 116-117 de la revista Making Of.