32a conversa pedagògica: L’espai escolar com a entorn d’aprenentatge i benestar

L’entorn educatiu cal que ofereixi, a més d’un entorn de qualitat, seguretat física i psicològica, un disseny estètic ric en formes, colors, imatges i estructures que potenciïn la creativitat i sobretot, esdevinguin espais generadors d’aprenentatge. Vetllar per la qualitat, el disseny i la cura dels espais és una tasca contínua que requereix ser pensada, compartida entre tots els agents de la comunitat educativa.

Amb aquesta intenció, es vol compartir aquesta conversa amb aquells centres que volen anar més enllà en el disseny i en els criteris que inspiren el funcionament dels seus espais. No es tracta de fórmules o consells pràctics com a receptes vàlides per a tots els casos, sinó de possibilitats genèriques per transformar els espais escolars amb recursos sostenibles.

D’altra banda, des d’aquesta mirada, espais com entrades, aules, passadissos, porxos, patis, etc, adquireixen rellevància en ser considerats punts de trobada, d’investigació i experimentació i esdevenen entorns d’aprenentatge. Espais escolars

Aquest acte tindrà lloc el dijous 7 de juny a les 17.30h a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament.

Més informació i inscripcions.