Gestió i organizació de la Biblioteca Escolar

Us recordem que a la Secció de Projectes de la Web del Departament d’Ensenyament podeu trobar nombroses informacions referents a la gestió i organització de la Biblioteca Escolar que poden ser del vostre interès.

Aquestes informacions us poden ajudar a dissenyar, impulsar o dinamitzar el Projecte de Biblioteca dels vostres centres, a organitzar i gestionar la biblioteca escolar i el servei de biblioteca, i a fer-ne difusió.

També trobareu recursos i eines, materials didàctics i experiències reeixides de centres que us poden servir d’inspiració. Us facilitem també l’enllaç als materials del Programa de formació de Biblioteques Escolars publicats a l’Ateneu, d’accés lliure, que us ofereix recursos metodològics i documentals, eines per treballar a les aules i tutorials.

Pel que fa a loferta formativa, voldríem recordar-vos que les actvitats de formació sobre biblioteca us poden permetre acreditar el Perfil Professional de Lectura i Biblioteca escolar.

A continuació us en resumim les informacions més rellevants:

BIBLIOTECA ESCOLAR

Resum de totes les informacions relatives al Projecte de Biblioteca Escolar

PROGRAMA BIBLIOTECA ESCOLAR PUNTEDU

Definició de Biblioteca Escolar
Funcions de la Biblioteca Escolar
Funcions del coordinador responsable de la biblioteca

PROJECTE BIBLIOTECA ESCOLAR  Què és?
Diagnosi de la Biblioteca de centre
Estructura d’un Projecte de biblioteca
Pla de Treball
Aplicatius – Projecte BE