Zona formadors

Primer de tot, us agraïm la vostra col·laboració i us desitgem que gaudiu de l’experiència com a formadors.

GUIA RÀPIDA

• Seleccioneu i cliqueu: Formador/es, col·laboradors, suport.
  • Introduïu el nom d’usuari i contrasenya de la XTEC.
  • Cliqueu Llista d’activitats per veure a quines activitats consteu com a docent.
  • A la llista, cliqueu el nom d’una activitat i veureu la pantalla de Detall de l’activitat.
    •  Llista d’assistents: accediu a una pantalla on trobareu la llista amb les dades professionals de les persones que han estat assignades a l’activitat.
    • Full d’assistència:per imprimir la graella que els assistents han de signar cada sessió.
    • Seguiment dels assistents: cliqueu el botó i marqueu les sessions a les quals han assistit els alumnes; si un alumne no té dret a certificació cal indicar la incidència que ha motivat la no certificació en el desplegable que hi ha al costat de cada un dels alumnes. Recordeu que heu de marcar una a una les persones que tenen dret a certificat. Quan acabeu cal que cliqueu el botó Desar dades que trobareu al final de la pantalla.
    • Acta d’assistència: Cal imprimir-la, signar-la i fer-la arribar al CRP, juntament amb els originals dels fulls de signatures.

Si ho preferiu, podeu contactar amb el servei educatiu del Vallès Occidental VIII mitjançant el correu electrònic crp-castellar@xtec.cat o trucant al telèfon 93 747 23 92.