IX Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2017 (del 18 al 26 de novembre de 2017)

El Departament de Prevenció de l’Agència Catalana de Residus organitza la IX Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2017

Objectiu: Organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.

Enguany la Setmana se celebrarà del 18 al 26 de novembre de 2017.

Les escoles que decideixin participar a la IX Setmana Europea de la Prevenció de Residus hauran d’organitzar una acció entre el 18 i 26 de novembre d’enguany. Aquesta acció pot adoptar diverses formes: des d’un projecte de gestió interna per reduir un flux de residus (paper, envasos, aliments, llibres…) fins a visites d’estudi als tallers de reparacions del barri, una conferència amb actors locals, tallers de bricolatge amb exposició final, un mercat d’intercanvi de joguines, una degustació d’aliments amb menys embalatge, un concurs d’idees entre els alumnes, un tast d’aigües o bé sumar-se a quantificar la prevenció de residus amb les accions comunes (de prevenció de residus de paper, prevenció del malbaratament alimentari, prevenció de l’excés d’envasos i promoció de la reparació i reutilització). Les activitats de la Setmana poden anar destinades als alumnes, als professors, a les famílies o al gran públic en general. Totes són vàlides!

Inscripcions obertes fins el 4 de novembre.

Més informació sobre com participar-hi des de l’escoles.