- Propostes per fomentar la lectura en temps de confinament. Programa biblioteca escolar “puntedu”, Departament d’Educació, març de 2020.
- Materials de formació del programa “puntedu”, accés obert.
- Documents per a l’organització i gestió de centres. Programacions i recursos didàctics. Apartat 2.2, Biblioteca escolar. Departament d’Educació, Generalitat de Catalunya, juliol de 2020.
- Directrius i estàndards per a les biblioteques dels centres educatius de Catalunya. Departament d’Educació i COBDC. (2013)
- La lectura en un centre educatiu. Departament d’Educació, Generalitat de Catalunya. (2013)
- Directrius IFLA per a la biblioteca escolar. 2a edició revisada. Editades pel COBDC amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya. (2018)
- El Servei
- Formació
- Formació: informació general
- Seminari Caps d’Estudis
- Seminari caps d’estudis/coordinació pedagògics de secundària
- Seminari d’inclusió i orientació
- Seminaris de coordinació Educació Infantil (Llars-Parvulari)
- Seminaris de coordinació Primària-Secundària
- Seminari d’acompanyament primària secundària
- Seminari CLIC
- Seminari Secretaria
- Seminari XTCD
- Seminari EF
- Seminari de mestres d’anglès
- Grup de treball Estratègia Digital de Centre
- Seminari Hipàtia (Matemàtiques)
- Certificats
- GTAF
- GAF
- Robòtica espai de formació
- Materials de Formació
- Aplicacions informàtiques per a persones amb TEA
- Presentacions del taller Alumnat amb TEA (2018): recursos per a la inclusió (CRETDIC)
- Kin. Ap: eines de kinesiologia per facilitar els aprenentatges (Berenar pedagògic 2018)
- Aprenentatge i Neurociència (17/18)
- Regulació Conducta ESO (1r torn 16/17)
- Regulació Conducta ESO (2n torn 16/17)
- Gestió d’aula (14/15)
- Recursos
- Dinamització
- Competències
- Xarxes educatives
- Comunitat
- Inici Dinamització Biblioteca escolar
- Últimes publicacions del programa “puntedu” i documents de referència
- El Servei
- Formació
- Formació: informació general
- Seminari Caps d’Estudis
- Seminari caps d’estudis/coordinació pedagògics de secundària
- Seminari d’inclusió i orientació
- Seminaris de coordinació Educació Infantil (Llars-Parvulari)
- Seminaris de coordinació Primària-Secundària
- Seminari d’acompanyament primària secundària
- Seminari CLIC
- Seminari Secretaria
- Seminari XTCD
- Seminari EF
- Seminari de mestres d’anglès
- Grup de treball Estratègia Digital de Centre
- Seminari Hipàtia (Matemàtiques)
- Certificats
- GTAF
- GAF
- Robòtica espai de formació
- Materials de Formació
- Aplicacions informàtiques per a persones amb TEA
- Presentacions del taller Alumnat amb TEA (2018): recursos per a la inclusió (CRETDIC)
- Kin. Ap: eines de kinesiologia per facilitar els aprenentatges (Berenar pedagògic 2018)
- Aprenentatge i Neurociència (17/18)
- Regulació Conducta ESO (1r torn 16/17)
- Regulació Conducta ESO (2n torn 16/17)
- Gestió d’aula (14/15)
- Recursos
- Dinamització
- Competències
- Xarxes educatives
- Comunitat
Nodes
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
Articles recents
Comentaris recents
Etiquetes
ACOLLIDA
avaluació
Badia del Vallès
Barberà del Vallès
batxillerat
biblioteca escolar
Bibloteca escolar
Cicles Formatius
ciència
ciències
coeducació
competències bàsiques
CRP
CRP-MaletaPedagogiques. Robótica
CRP-Robotica
Currículum
Documentació
educació infantil
educació medioambiental
educació primària
educació secundària
educació visual i plàstica
el gust per la lectura
ESO
Formació
Gestió
inclusió
Innovació
INS Federica
lectura
llengua
llengua catalana
Matemàtiques
Minerva
neurociència
pfz
preinscripció
programesinnovació
Proves competències bàsiques
recursos
Servei comunitari
TAC
tecnologia
xarxa
Xiep
Arxius
- abril 2024
- març 2024
- febrer 2024
- gener 2024
- desembre 2023
- novembre 2023
- octubre 2023
- setembre 2023
- juliol 2023
- juny 2023
- maig 2023
- abril 2023
- març 2023
- febrer 2023
- gener 2023
- desembre 2022
- novembre 2022
- octubre 2022
- setembre 2022
- juliol 2022
- juny 2022
- maig 2022
- abril 2022
- març 2022
- febrer 2022
- gener 2022
- desembre 2021
- novembre 2021
- octubre 2021
- setembre 2021
- juliol 2021
- juny 2021
- maig 2021
- abril 2021
- març 2021
- gener 2021
- desembre 2020
- novembre 2020
- octubre 2020
- setembre 2020
- juny 2020
- maig 2020
- abril 2020
- març 2020
- febrer 2020
- gener 2020
- desembre 2019
- novembre 2019
- octubre 2019
- setembre 2019
- juliol 2019
- juny 2019
- maig 2019
- abril 2019
- març 2019
- febrer 2019
- gener 2019
- desembre 2018
- novembre 2018
- octubre 2018
- setembre 2018
- juliol 2018
- juny 2018
- maig 2018
- abril 2018
- març 2018
- febrer 2018
- gener 2018
- novembre 2017
- octubre 2017
- setembre 2017
- juliol 2017
- juny 2017
- maig 2017
- abril 2017
- març 2017
- febrer 2017
- gener 2017
- desembre 2016
- novembre 2016
- octubre 2016
- setembre 2016
- juny 2016
- desembre 2015
- novembre 2015
- setembre 2015