PFI-PTT La Ferreria

Font: bloc de la Ferreria

Un any més participem al projecte Coach!

Un curs més alguns dels nostres alumnes han estat seleccionats per participar al projecte Coach durant el mes de març del 2017.

Les empreses participants aquest curs al nostre PFI són:

– Endesa.
– General Electric.
– Indra.
– Carrefour.
– ESADE.

Aquest projecte l’organitza la Fundació Èxit i permet que alumnes de diferents iniciatives formatives de Catalunya puguin conèixer multinacionals establertes majoritàriament a la zona de Barcelona i voltants.

És un projecte motivador ja poden veure realitats empresarials que no solen estar al nostre entorn més immediat.

La primera sessió on els joves i Coach de les empreses es van conèixer va ser al mateix Institut, i se’ls va fer una visita pel centre i explicar en què consisteix el PFI de Montcada.

Taller d’orientació pel projecte de vida professional (Educaweb)

Ahir dia 2 de març, emmarcat en el projecte europeu (LEADER), on l’empresa Educaweb i DEP hi tenen un paper totalment actiu, els nostres alumnes van rebre un taller per treballar les competències professionals. Aquesta iniciativa està cofinançada pel programa Erasmus+.

Aquest model d’orientació es basa en la gestió de les competències professionals al llarg de la vida, entenent que la nostra carrera pot anar reorientant-se en funció de diferents circumstàncies.

Els nostres alumnes van tenir un paper actiu en una de les propostes d’activitats d’orientació proposades i que es poden trobar recullides a la següent web:

Aqui hi ha alguna de les fotos:

L’activitat versava en treballar les noticies de premsa de forma positiva, i imaginar-se redactar finalment una noticia de premsa (en la data que ells volguéssin) sobre un objectiu aconseguit per ells, pensant en positiu l’assoliment d’aquest.

Cal afegir que els dos tutors també vam rebre una formació el dia previ sobre aquest model de gestió de competències aplicat a orientació que de ben segur influirà en futures actuacions.