XXXI Mostra de Teatre escolar en format virtual

Enguany celebrem la XXXI Mostra de Teatre escolar a la Terra Alta en format virtual. A causa de la COVID-19 no ha estat possible trobar-nos totes les escoles de la  comarca en un dels teatres dels nostres pobles, durant tres o quatre dies, com era habitual cada any.

Però abans de deixar de fer teatre un altre curs, la comunitat escolar hem volgut que l’alumnat no es quedés sense actuar, i per això hem organitzat la Mostra de teatre en línia. No podem actuar en directe, ni ens podrem aplaudir ni abraçar després de les actuacions, però sí que la celebrarem tots junts.

El pròxim dia 4 de juny a les 11 h ens trobarem via meet totes les escoles que han participat en la Mostra de teatre. Hi han col·laborat més de dos-cents alumnes de deu escoles de la comarca. I més de 30 mestres han intervingut en la creació de les obres: han participat en uns tallers de teatre, han assajat junts, han dissenyat dibuixos, planificat i elaborat els decorats, han memoritzat els seus personatges, i… moltes coses més.

El programa que hem preparat és el següent:

– Entre les 10 i les 11 h cada centre podrà mirar algunes de les obres de teatre presentades aquest curs

– A les 11 h ens connectarem totes les escoles a aquest enllaç meet. Donarem la benvinguda a totes les escoles participants.

– Repartiment de diplomes a tot l’alumnat participant (que ja tindreu als vostres centres).

–  Repartiment extraordinari de premis en línia

–  Cloenda

Gràcies a totes les escoles participants: Escola Montsagre, d’Horta de Sant Joan; Escola Puig Cavaller, de Gandesa; IE Mare de Déu del Portal, de Batea; Escola Doctor Ferran, de Corbera d’Ebre; Escola Sant Blai, de Bot; Escola Cèsar Martinell, del Pinell; Escola La Miranda, d’Arnes; Escola La Gessera, de Caseres; Escola Lo Diví Mestre, de Vilalba dels Arcs; Escola Els Castellets, de La Fatarella.

Per a la celebració de la Mostra de Teatre hem rebut subvenció de La Diputació de Tarragona.