Tornen els Premis Baldiri

Tornen Els Baldiri amb 44.000 € en premis per a escoles amb projectes d’arts, llengua i educació! Per a escoles i mestres compromesos, valents i creatius…

• Baldiri Arts i Llengua – 8 premis de 3.500 €: a projectes educatius que promoguin l’ús social de la llengua catalana des dels llenguatges artístics.
  • Baldiri Experiències – 20 premis de 600 €: a experiències d’aprenentatge innovadores mitjançant la creativitat i les arts.
  • Baldiri Escola – 1 premi de 4.500 €: a centres compromesos amb la cultura, la llengua i les arts com a motors de transformació educativa.

Més informació i inscripcions

No sabeu si el vostre projecte és Baldiri? Contacteu amb la Fundació Carulla per correu electrònic o telèfon i us assessoraran en quina categoria podria encaixar. No perdeu l’oportunitat d’impulsar els vostres projectes!