Taller de teatre Comunitat de Mitjans

Avui dia 7 d’abril, la Comunitat de mitjans de totes les escoles de la Terra Alta, ha pogut gaudir del primer taller de teatre que la Marga Julià, directora de l’Escola Municipal de Teatre de Tortosa, els ha impartit. Ha estat una sessió en línia, ja que a causa de la pandèmia no l’hem pogut fer presencial, però amb tot, ha estat molt participativa per part de tot l’alumnat que ha seguit la classe.

La Marga els ha parlat per a què serveix el teatre, les parts del cos que fem servir quan en fem, els ha ensenyat a respirar, cosa molt important a l’hora d’actuar, a moure el cos i com fem servir la imaginació.

La setmana vinent farem el segon taller per a la mateixa comunitat. I pròximament es faran dues sessions més per a la Comunitat de grans i també dos tallers per al professorat.

L’objectiu del taller és preparar l’alumnat per a la XXXI Mostra de Teatre escolar que aquest curs també serà en línia. Els centres participants preparen l’obra amb l’alumnat, la gravaran en vídeo i la penjaran al canal de YouTube que té cada escola.

Esperem que hàgiu gaudit molt!