Programa Coneix la Terra Alta 2020

Estem organitzant les sortides del Programa Coneix la Terra Alta que com cada curs ens el patrocina el Consell Comarcal de la Terra Alta. Aquest curs, tal com ja vam fer l’any passat hem organitzat les sortides per comunitats. 837 alumnes gaudiran de les diferents sortides a tres poblacions de la comarca: Vilalba dels Arcs, Prat de Comte i El Pinell de Brai. Per organitzar les activitats a cada població comptem amb el suport dels ajuntaments i les escoles amfitrions,  la participació d’alumnes i voluntaris en les explicacions dels diferents espais a visitar.

La Comunitat dels Grans visitarà Vilalba dels Arcs i allí visitarem la confraria, l’església, Ca Silveri, la cooperativa, el molí de Granyena, la Font de rentar, Lo Bassot, la casa del picapedrer, entre d’altres.

La Comunitat dels Mitjans anirà a Prat de Comte i allí visitarem la destil·leria, la Plaça l’Església, el Forn de Morruno, i farem jocs populars.

I la Comunitat dels Petits anirà a El Pinell de Brai, on a part de visitar diferents indrets de la població estrenarem una cantata plegats: Rebel·lió a la cuina.