Premi literari i artístic Neus Cortiella 2022

L’escola La Gessera, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Caseres, convoca el Premi literari i artístic “Neus Cortiella 2022”, a fi de promoure la lectura i l’expressió artística entre l’alumnat de primària de la comarca de la Terra Alta.
Hi podran participar tots els alumnes de les escoles de primària de la nostra comarca  en  dues categories: categoria mitjans, alumnat  de 1r, 2n i 3r de primària; i categoria de grans, alumnat de 4t, 5è i 6è.
Els participants han de presentar una obra artística que representi el contingut total o parcial d’un llibre que s’hagin llegit. Les obres han de ser creacions pròpies de l’alumne/a.
El format de les obres artístiques acceptades seran les següents: dibuix, pintura, mural, escultura i composició artística.

Les obres artístiques hauran d’anar acompanyades d’un resum d’un màxim de 100 paraules sobre la lectura que es vol reflexar a l’obra.

Us podeu descarregar les bases del concurs.