Nanoeduca

És una nova maleta pedagògica sobre Nanociència i Nanotecnologia dirigida a alumnat d’ ESO i Batxillerat.
La nanotecnologia té un impacte creixent en la nostra vida diària i per tant cal començar a donar les eines per entendre aquests canvis i debatre de forma informada què n’esperem en el futur.

NANOeduca és una inciativa del CESIRE en col·laboració amb els Centres Científics i Tecnològics (CCiTUB) de la Universitat de Barcelona, l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2), i el Grau de Nanociència i Nanotecnologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu objectiu és introduir l’alumnat i el professorat d’ensenyament secundari en els conceptes bàsics de la nanotecnologia, fomentar l’interès per les disciplines cientifico-tècniques, i crear una xarxa d’intercanvi de coneixement i col·laboració permanent entre professional investigador i docents en actiu.

El NanoKit consta d’una col·lecció de materials, productes i reactius acompanyats de les corresponents fitxes i activitats per a fer un nanotast a l’aula. Podeu consultar i descarregar els materials en els enllaços següents:

Per demanar la maleta poseu-vos en contacte amb el CRP de La Terra Alta o truqueu al 977- 420397

Qüestionari valoració