La ciència en primera persona. 18 de novembre de 2020

L’activitat La ciència en primera persona se celebra demà dia 18 de novembre al matí dins de la Setmana de la Ciència,  amb la finalitat del foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques als instituts.

L’activitat, adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO  va a càrrec de científics que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

La situació excepcional viscuda amb motiu de la pandèmia de la COVID-19, fa que, aquest cop la modalitat sigui virtual, prèvia inscripció que va fer el centre interessat a participar-hi.

Els quatre temes que tractaran són:

• Intel·ligència Artificial: Ramón López de Mántaras(IIIA CSIC)
  • Epidemiologia: Antoni Trilla (ISGlobal, Hospital Clínic)
  • Genètica: Gemma Marfany(UB)
  • Sostenibilitat: Sílvia Lacorte(IDAEA CSIC)

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, són els organitzadors.