El projecte FER d’emprenedoria

El projecte FER  d’emprenedoria, dirigit a alumnat de 5è i 6è de primària el podeu fer amb els vostres alumnes des de casa. Podreu treballar diferents àrees: llengua catalana i literatura, coneixement del medi natural, social i cultural, matemàtiques i educació artística. A més, fomenta les habilitats emprenedores: innovació, motivació, autoconfiança, pensament crític i creativitat.

El projecte compta amb 3 blocs (tots disponibles a www.futursemprenedors.cat). El projecte està destinat a les escoles que s’ubiquen en un entorn rural.

BLOC 1: «Quina bona idea», presenta l’abella FER com a fil conductor i fa un repàs de la història d’invents, inventors i inventores, i els i les alumnes acaben entrevistant un empresari o empresària de la seva població.

BLOC 2: «Els reptes de FER», es basa en els reptes que ha de superar l’abella FER per millorar la gestió del seu rusc i fer-lo viable, i l’alumne/a acaba inventant un producte o un servei i simulant la creació d’una empresa.

BLOC 3: «Històries d’Empreses de la Catalunya rural» on els alumnes coneixen històries de negocis reals exitosos en un entorn rural.

Alguns dels materials del bloc 1 i del bloc 3 són idonis per fer a casa per a estudiants de 5è i 6è de primària, tant per escoles que han fet FER com per escoles que no han implementat el projecte. Animem doncs, a investigar sobre aquests materials i fer-ne difusió si ho creieu oportú.

Si esteu interessats a entrar dins del projecte  el curs escolar 2020-2021 podeu entrar dins d’aquest formulari i emplenar-lo.

Totes aquelles escoles interessades a participar en FER el curs 2020-2021 tindreu el material FER gratuït (per tots els alumnes) per implementar-lo ja que, està finançat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya i pel Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural. A més a més, s’està treballant també per implementar la robòtica en el projecte.

Si voleu contactar per  qualsevol dubte o aclariment, ho podeu fer a través del telèfon 973 44 89 33 extensió 3 (De dilluns a divendres de 8 a 15:00h) o bé via email: jguasch@noguerasegrianord.cat