Concurs postals de Nadal 2020

Un curs més, el Servei Educatiu de la Terra Alta organitza el concurs de postals de Nadal, enguany en format Canva. Podran participar tots els alumnes dels centres de primària i Secundària de la Terra Alta en dos categories: primària i secundària. Els alumnes es podran presentar en grups de 4 o 5, i cada centre podrà aportar un màxim de tres postals.

Els dissenys guanyadors de cada categoria serviran per felicitar les festes de Nadal a tots els centres, Serveis Educatius de Catalunya, administracions locals i institucions.

El termini d’admissió finalitzarà el divendres 11 de desembre de 2020 a les 18h. La postal s’haurà de lliurar via email a l’adreça del Servei Educatiu de la Terra Alta e3870804@xtec.cat indicant en l’assumpte CONCURS FELICITACIÓ NADAL. En un arxiu adjunt, s’indicarà la categoria (primària o secundària), el curs, i els noms i cognoms del integrants del grup.

Bases de participació