CONCURS JO TINC LA PARAULA

El Departament d’Educació impulsa de nou el concurs Jo tinc la paraula que des del curs 2019-2020 s’està portant a terme. El certamen té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc. S’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.

Aquest curs s’ha afegit una nova categoria, la de Nous parlants. Alumnat arribat en el sistema educatiu català en els últims tres anys, amb un nivell mínim A2 (usuari bàsic), segons l’adaptació que s’ha fet del Marc comú de referència per a les llengües.

Termini d’inscripció: del 2 de novembre al 18 de febrer.

Descarregueu-vos les bases del concurs aquí

[+Info]