Amb motiu de celebració del 25è aniversari de la Xarxa d’Escoles Verdes s’ha creat una maleta de jocs i recursos sobre salut planetària adreçada a totes les Escoles Verdes.
La maleta conté propostes educatives a partir de jocs, llibres i recursos didàctics pensats per oferir al professorat propostes per transmetre d’una manera lúdica i dinàmica una temàtica de rigorosa actualitat: la salut planetària i la seva relació directa amb els àmbits de la biodiversitat, el sistema alimentari i el canvi climàtic.
S’ofereixen jocs i recursos en format digital que formen part de les propostes que acabaran formant part de la maleta. Es tracta de materials descargables perquè els docents puguin imprimir i treballar a l’aula amb l’alumnat diferents aspectes relacionats amb el canvi climàtic, l’alimentació i la biodiversitat.
Les propostes estan classificades de manera diferenciada segons les franges d’edat: I3, I4 i I5 d’Educació Infantil, 1r, 2n i 3r d’Educació Primària i 4t, 5è i 6è d’Educació Primària.


