El passat 25 de març es va celebrar a Gandesa el Fòrum d’Escoles Verdes 2025.
Van participar-hi 11 centres educatius de les comarques de la Ribera d’Ebre, Terra Alta i Priorat que pertanyen a la Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya.
La jornada va començar amb una rebuda institucional per part de l’alcalde de Gandesa el senyor Carles Luz i els responsables de Cel Rogent i el CRP de la Terra Alta com a membres organitzadors.
Un cop feta la benvinguda, la setantena de participants entre mestres, alumnat i organitzadors, van fer grups per poder treballar millor. Abans d’emprendre l’aventura, l’alumnat va esmorzar per agafar forces i així, començar un matí on es van dur a terme activitats relacionades en la preservació de la biodiversitat a través de la creació d’un jardí de papallones i activitats d’ornitologia per conèixer els ocells del nostre entorn. Després de dinar, per la tarda l’alumnat de totes les escoles van participar del mercat d’experiències amb la presentació d’accions que es duen a terme als centres durant el curs.
Va ser una trobada molt enriquidora i va permetre fer xarxa per conèixer altres accions que es duen a terme en altres escoles!!


