Conte: Petit o Gran?

Avui us presentem un conte molt entranyable protagonitzat per un pallasso tendre i carismàtic: en Betu. Aquesta història, senzilla però captivadora, s’inspira en l’espectacle del mateix nom, adreçat a l’alumnat dels dos cicles d’Educació Infantil (de 0 a 6 anys).

L’àlbum il·lustrat narra l’arribada del clown Betu a l’aula, amb la seva maleta i vestit com una “persona normal”. Jugant amb els conceptes de petit i gran, es va transformant a poc a poc en pallasso davant dels ulls encuriosits dels infants. Un cop el personatge s’ha fet present, comença el joc: cançons, màgia, titelles, bombolles de sabó… Un univers ple de sorpreses que convida els xiquets i xiquetes a compartir una estona màgica amb aquest personatge proper i divertit. L’aventura es tanca tal com ha començat: en Betu es treu la disfressa i el maquillatge, i marxa tal com ha arribat, com una persona “normal”.

Amb motiu del seu trentè aniversari en el món de l’espectacle, el clown Albert Vinyes ha volgut transformar aquest show en conte, amb il·lustracions d’Albert Navarro i el suport de La Circoteca, que ha incorporat aquest títol a la seva col·lecció de llibres de circ, editada per Cossetània.

L’àlbum il·lustrat reprodueix fidelment l’espectacle en format narratiu, una manera fantàstica de reviure l’experiència i tornar a connectar amb el personatge del Betu. A més, a la darrera pàgina hi trobareu un codi QR que dona accés a la música original de l’espectacle, composta per Lluís Alba.

Us adjuntem aquí la proposta didàctica per a treballar l’activitat a l’aula.

Per a més informació, podeu consultar el següent web: https://www.jovespectacle.cat/activitat/petit-o-gran/

Trobareu aquest conte, entre molts d’altres, a la maleta pedagògica ACALI Infantil.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut