Conferències Avancem cap a l’escola inclusiva

Aquest mes de gener comença el cicle de tres conferències adreçades a mestres d’infantil, primària i secundària amb una concepció global de la inclusió.
Les dates de les conferències són:

22 de generLes bases de la pedagogia sistèmica i com s’implementen en les situacions educatives, a càrrec de Mar Ferràs Altés  i Sofia Romero Surí.

19 de febrer : L’avaluació motor del canvi, a càrrec de Conxita Márquez Bargalló.

12 de març El treball per projectes és un recurs metodològic de les nostres aules i del nostre dia a dia, però, realment com ho fem? Podem fer balanç de com han evolucionat des dels seus inicis i com les escoles van donant-hi resposta?  Què fem i què podem millorar? a càrrec de Francesca Pallarès Cascales i Sílvia Sabaté.

Es faran a l’ Escola Puig Cavaller de Gandesa de 17.30 a 19.30h

El codi de l’activitat per poder-vos inscriure és: 8100231810 INSCRIPCIÓ.

Termini d’inscripció fins al 22 de gener.