Sortida Coneix la Terra Alta Corbera

El passat divendres 18 de maig, l’alumnat de cicle superior de la Terra Alta va realitzar la sortida Coneix la Terra Alta que va tenir lloc a Corbera d’Ebre. En diferents grups i amb l’assessorament del propi alumnat de l’Escola Ferran, els nens i nenes va conèixer els diferents espais de la població: els antics rentadors, la cooperativa, el museu La Trinxera, el museu 115 dies, la casa del Doctor Ferran i el poble vell de Corbera. A més, tots els alumnes van poder participar en un taller organitzat per l’ONG Cooperació Activa al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre, per sensibilitzar els nens en el tema dels refugiats.