XXVIII Mostra de teatre escolar

Avui ja estem al tercer dia d’actuacions dins de la XXVIII Mostra de Teatre escolar. Ja hi han actuat els alumnes de l’Ametller, de la Pobla de Massaluca; l’Escola Puig Cavaller, de Gandesa; l’Escola Diví Mestre, de Vilalba dels Arcs; l’Escola Cèsar Martinell, del Pinell de Brai; l’Escola Doctor Ferran, de Corbera d’Ebre; l’Escola Sant Blai, de Bot; l’Escola La Miranda, d’Arnes i l’Escola Mare de Déu de la Fontcalda, de Prat de Comte.

De moment ja porten representades 16 obres, entres ells, adaptacions de contes coneguts i versions pròpies d’obres de teatre.

Podeu veures algunes imatges: