Tiempo de escritores

Tiempo de escritores és una pàgina web creada per estudiar i fer activitats de poetes espanyols del Siglo de Oro. Resulta molt original perquè el professorat participant en l’elaboració de la web ho presenta com un joc. A partir de la sèrie televisiva El Ministerio del Tiempo, simulen que d’aquest Ministerio es van deixar unes portes del temps obertes i han fugit del seu temps San Juan de la Cruz, Cervantes, Santa Teresa, Garcilaso… entre d’altres autors. I la gent que hi treballa necessiten l’ajut de centres educatius de secundària per trobar-los i tornar-los al seu temps.

Se’ls encarreguen diferents missions als alumnes en forma d’activitats, en algunes d’elles amb tecnologia digital i xarxes socials (facebook i whatsApp), que hauran d’investigar i tots els descobriments que facin els hauran de penjar a la pàgina web.

Cada treball s’avalua a través d’unes rúbriques i al final hi ha una avaluació individual i grupal.

La presentació és ben original:

captura-de-pantalla-2016-04-07-a-las-20-50-14