Pla de Retrobament Escolar

La companya Consuelo Cordero González, inspectora d’Educació, ens ha fet arribar aquesta proposta que consisteix en una guia per elaborar un pla de retrobament escolar que ha dissenyat en col·laboració amb la inspecció d’Educació de les Terres de l’Ebre. Aquesta proposta inclou una infografia i un document que explica i amplia el contingut de la mateixa. S’ha cregut oportú que en aquests moments difícils cal cuidar a les persones que formem part de la comunitat educativa i en aquesta direcció s’adreça aquesta guia que us proposem a continuació: