Posseir la poesia: recull d’activitats

Us compartim aquest dossier que recull al voltant de 100 propostes didàctiques per treballar la poesia a l’aula. Vol ser un document de treball àgil amb activitats classificades per cicles (des de P-3 fins a 4t d’ESO). Les activitats estan elaborades pels assistents de la formació Posseir la poesia #joemquedoacasa, una sessió virtual realitzada durant el confinament.

La formació, a càrrec de Dani Espresate Romero i impulsada pel Programa biblioteca escolar “puntedu”, pretenia apropar la poesia a l’escola, per tal d’acompanyar l’alumnat a adquirir una nova mirada poètica, tot presentant diferents recursos per utilitzar a l’aula i una extensa bibliografia amb llibres per a docents i per a alumnes d’infantil, primària i secundària. També volia donar continuïtat als seminaris i grups de treball de biblioteques escolars de Catalunya. La inscripció es va obrir a tots els docents i va tenir una assistència de 230 persones.

Cliqueu sobre la imatge per accedir al recull de propostes didàctiques.