Cacera del Tresor: Coneguem Vilalba dels Arcs

Coneguem Vilalba dels Arcs és una Cacera del Tresor creada per a l’alumnat de cicle inicial de la Terra Alta que visitaran aquesta població  dins del Programa Conèixer la Terra Alta 2017-2018. En la cacera del tresor es  treballen conceptes de l’àrea de Medi Social i de llengua catalana.

Hi trobareu nou preguntes referents a la població i la gran pregunta tracta de llegir una llegenda de Vilalba,tenint en compte la parla dialectal del poble, i recollida pels alumnes de l’Institut Terra Alta de Gandesa fa uns cursos.

Trobareu el solucionari a les activitats aquí.