Komerç Obert

El projecte Komerç Obert és una iniciativa per posar en valor el comerç de proximitat, de Km 0. Ha estat endegat per la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Solsona i l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona. Hi participen les escoles Setelsis, El Vinyet i Arrels I i també el CRP del Solsonès i el Consell d’Infants de Solsona.

Els establiments adherits van als centres escolars a explicar què és el comerç de proximitat i les funcions de la UBIC. Després els alumnes visiten els comerços en petits grups i els establiments els tenen preparada alguna activitat que busca l’aprenentatge de l’infant a través dels sentits, amb un contacte directe amb el producte. L’activitat finalitza amb una jornada on els alumnes visiten la Cúpula Gustum per conèixer com, qui i on es produeixen els principals aliments que tenim diàriament a taula, com els làctics, la carn, l’arròs, la fruita i verdura, etc.

Nivell: 4t, 5è i 6è de primària.

Calendari: 2n trimestre