Propostes i recursos: Dia mundial de l’aigua i medi ambient

Vaga climàtica (19 de març) i 11 documentals per a l’acció climàtica

El moviment Jove per al Clima ha anunciat una vaga climàtica internacional per el proper divendres 19 de març. Sota el lema “No més promeses buides” la mobilització vol exigir als líders internacionals el compliment de l’acord de París i la implementació de mesures concretes de forma immediata.

En aquest bloc del programa Escoles Verdes de Lleida trobareu els vídeos i també una proposta i recursos per sumar-vos a aquesta mobilització pel clima.

Propostes i recursos didàctics: Dia mundial de l’aigua (22 de març)

El 22 de març és el Dia mundial de l’aigua i enguany el lema d’aquesta diada és Què significa l’aigua per tu? És un dia per a reflexionar sobre el seu veritable valor i pensar com protegir aquest recurs essencial per la vida. Quina importància té l’aigua per a la vostra llar i la vostra vida familiar, el vostre mitjà de vida, les vostres pràctiques culturals, el vostre benestar i el vostre entorn local?

En aquest bloc del programa Escoles Verdes podeu trobar més informació i un recull de propostes i recursos didàctics per treballar el Dia Mundial de l’Aigua amb els vostres alumnes.

Càpsula Medi: L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte?

A més, us informem que el dia 22 de març de 17.30 h a 19.30 h hi ha la segona Càpsula de Medi d’aquest curs. Aquesta vegada, dedicada a L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte? Serà retransmesa pel canal de Youtube Àmbit Científic i Medi. CESIRE. Podeu inscriure-us en aquest enllaç

Seminari en línia de preparació del Let’s Clean Up Europe!

En el marc de la VIII edició del Let’s Clean Up Europe! que se celebra del 7 al 9 de maig de 2021 s’organitza una sessió online de presentació de recursos i experiències per dissenyar projectes educatius.

Des de l’ARC, el proper 22 de març a les 17.30h, organitzen un webinar per tal d’aprofitar la campanya europea Let’s Clean up amb el propòsit d’anar més enllà d’una recollida puntual de residus.

Us annexem el programa i us compartim el vídeo promocional d’aquesta edició.

Us facilitem el formulari d’inscripció: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScq-jJVIv9sqoQTNW883sCkdnFrsgIjxbIqtMUT4cznGpUwLw/viewform?gxids=7628

Per a més informació: http://residus.gencat.cat/ca/ambits_dactuacio/prevencio/setmana_europea/lets_clean_up_europe/