Ambients de biblioteca, una proposta transformadora

El proper dimecres 14 d’octubre a les 18h tindrà lloc la conferència virtual:  “Ambients de biblioteca: una proposta transformadora”, organitzada pel CRP Baix Empordà. Aquesta conferència pretén donar estratègies per apropar la literatura als infants d’una manera lúdica. Podrem veure la importància dels ambients en el treball per projectes i en el decurs de la sessió es presentaran materials, alguns elaborats pels infants, que connecten amb una àmplia bibliografia. En definitiva, compartirem aprenentatge gaudint del fet d’escoltar i observar.

Serà a càrrec d’Isabel Muntañá, mestra d’educació infantil i primària de l’escola El Despujol de les Masies de Voltregà.

Cal que us inscriviu aquí. Podreu veure la videoconferència en el següent enllaç.