Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius

Document del Pla d’educació digital de Catalunya que ofereix criteris i recomanacions per fer front a diferents  modalitats d’ensenyament i aprenentatge:  presencials, híbrids i en línia. Aquestes orientacions tenen tres eixos bàsics d’actuació: el centre educatiu, la persona administradora de l’entorn virtual d’aprenentatge (EVA) i la tasca docent. Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius.

Estratègies i accions per a contextos educatius discontinus


Jornada virtual  el 18 i 19 de setembre, adreçada a professorat de secundària, per conèixer les estratègies i accions per desenvolupar la tasca docent en contextos educatius discontinus. Els eixos centrals seran l’organització, el disseny de les activitats en línia i l’avaluació diversificada en contextos discontinus per la situació sanitària de la COVID-19.  Més informació 

Orientacions per a l’elaboració del Pla de suport personalitzat

El Departament d’Educació ha publicat aquest document.

Feu clic a la imatge per llegir i descarregar-lo:

L’objectiu de la publicació és proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement de la normativa i els marcs conceptuals que orienten les línies de treball del Departament d’Educació pel que fa a l’atenció educativa en el context d’un sistema educatiu inclusiu.