On són els infants? On són els seus drets?

Som a principis de juny i són moments tristos. Hem tingut l’oportunitat d’obrir les escoles i tothom ha quedat frustrat. Les famílies, per una banda, en veure que els infants encara són a casa, quan pares i mares han d’anar a treballar. Els mestres i les direccions dels centres, perquè s’han sentit sols sense saber què calia fer. L’administració, perquè ha quedat desbordada a l’hora d’aplicar unes mesures sanitàries excessives i incompatibles amb les activitats escolars… I, sobretot, com a grans afectats, els infants i els adolescents, privats d’un dels seus drets principals: l’educació. «Continuar llegint»

Diari Ara. 09/06/2020 18:32