Del Baix camp a la Cerdanya: Una ruta de llegenda!

La setmana passada es van lliurar els mSchools Student Awards 2020, uns premis que reconeixen el talent jove digital i promouen la creativitat, les habilitats i les competències necessàries a l’era digital. Els guardons els atorga el programa mSchools, impulsat per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. Els premis, que arriben a la setena edició, reconeixen els projectes digitals desenvolupats per estudiants de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar.

Enguany a l’escola Vedruna de Ripoll se’ls va concedir un dels premis de la categoria, Mobile History Map (MHM); pel seu projecte basat en digitalitzar i geolocalitzar les llegendes de poblacions de diferents escoles del territori, des del Baix Camp fins a la Cerdanya.

Es tracta d’una plataforma i aplicació de georeferenciació que promou el treball per projectes i l’aprenentatge-servei. MHM millora les habilitats digitals dels alumnes ajudant-los a crear continguts multiformat relacionats amb el seu entorn i a compartir-los amb la ciutadania.

Podeu veure el projecte  i el vídeo.