L’informatiu Novembre 2019

Aquest mes de novembre finalitza l’exposició itinerant d’Experiències Matemàtiques, la qual ha tingut un èxit absolut i ha estat possible gràcies a la col·laboració entre  el MMCA, l’Ajuntament de Ripoll, la UVic i el Servei Educatiu del Ripollès. L’ha visitat uns 3.150 alumnes de… Llegeix més»

L’informatiu Octubre 2019

Aquest mes d’octubre s’han iniciat moltes de les formacions del PFZ, en les quals hi participen docents de tots els centres de la comarca. Tots amb moltes ganes i motivació per millorar i aprendre noves eines per poder aplicar al dia a dia l’aula.
Llegeix més»

Premis Sambori 2020

El Premi Sambori és l’únic premi de narrativa en català dirigit als centres educatius dels Països Catalans.
Va dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de… Llegeix més»

Sortides al Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser

Els alumnes de cicle superior de totes les escoles de la comarca han començat les sortides al Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser, on podran conèixer la flora i la fauna de diferents hàbitats, a través del guiatge que realitza l’Alter.
Aquestes sortides es poden realitzar gràcies a que el Parc Natural subvenciona el transport i el guiatge.

Inscripcions al Pla de Formació de Zona

Inscripcions: del 12 al 27 de setembre de 2019.
Consulta de les adjudicacions:  A partir del 9 d’octubre de 2019.
Inici de les activitats:  A partir del 15 d’octubre de 2019.
La inscripció es realitzarà mitjançant el codi d’usuari xtec.

Trobareu totes les activitats de PFZ del Ripollès en el següent enllaç:

També podeu consultar la d’altres activitats al següent enllaç: http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/