Caçadors de diamants – Joc en préstec

Caçadors de diamants és una gamificació, inspirada en un joc de taula, per a treballar les dimensions i les seves corresponents competències dins de l’àmbit de l’educació física utilitzant els reptes físics cooperatius com a eix vertebrador.
Per jugar a Caçadors de diamants s’utilitza una estructura… Llegeix més»

Banc de recursos

Els companys i companyes del grup del BDR, han publicat el 2n butlletí digital del Banc de recursos: La lectura, font de plaer i de coneixement del curs 18-19 (febrer 2019). El podeu trobar seguint aquest enllaç.

Hi trobareu una selecció dels recursos que hem anat incorporant al banc en aquest segon trimestre del curs… Llegeix més»

Equip de so

Des del CRP del Ripollès hem adquirit un equip de so per deixar en préstec a les escoles.
Consta de dos altaveus amb peu i dos micròfons sense fils

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Univers Jove

El  proper 5 de març es realitzarà a Ripoll l’Univers Jove, una de les fires d’ensenyament més grans del país. Prop de 60 estands: les universitats més importants de Catalunya i Andorra, formació professional de 8 comarques, orientació laboral, atenció personalitzada i demostracions en… Llegeix més»

Cinema en català

El CINC és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l’oferta i el consum de cinema infantil en català, amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística i de diversos ajuntaments, institucions, entitats… Llegeix més»

Experiències matemàtiques

Experiències matemàtiques és una mostra interactiva que neix del MMACA amb material de caràcter manipulable i lúdic amb diferents nivells de dificultat, pensat per oferir ocasions de col·laboració i discussió entre els visitants. L’exposició itinerant està a la Casa de Cultura de Girona fins al 29 de… Llegeix més»

Xerrada Inspector sr. El Ouarti El Hadi

El passat divendres dia 25 es va realitzar al CRP del Ripollès una xerrada/intercanvi amb l’inspector d’Educació sr.  El Ouarti El Hadi procedent de Nador.
Durant la conferència vam parlar sobre el procés migratori del Marroc, la situació del país, del sistema educatiu del Marroc (absentisme,… Llegeix més»

English Day

DIMECRES 20 DE MARÇ DEL 2019

L’English Day engloba als alumnes de 6è de primària, als alumnes de 4t d’ESO i als professors d’anglès amb l’objectiu de conviure durant un dia ple d’activitats pràctiques, reptes i de treball cooperatiu en anglès.
LLOC: Pavelló Municipal d’esports de… Llegeix més»