Recursos per a l’alumant

A continuació us facilitem un llistat d’enllaços amb activitats, classificades per temàtiques, per tal que l’alumnat continuï aprenent des de casa. L’últim enllaç que trobareu a cada final de document, hi trobareu activitats més concretes però dividies per edats.
Esperem que us sigui d’utilitat.
Llegeix més»

Nota del Departament d’Educació

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres, 13 de març i fins el 27 de març, tots els centres educatius del país… Llegeix més»

L’informatiu – Març 2020

A finals del mes de febrer i principi de març la majoria dels centres educatius de la comarca han realitzat el Carnestoltes, on l’alumnat i professorat ha gaudit de tot un seguit d’activitats relacionades amb el rei Carnestoltes, les disfresses, les consígnes, etc.
També, s’han… Llegeix més»