L’informatiu – Juny 2020

Hem arribat al final de curs, un any excepcional i diferent que recordarem sempre més.

Us informem que teniu publicada a l’espai XTEC,  l’oferta d’activitats de formació per al professorat per aquest estiu. S’ofereixen formacions des de diverses institucions sobre els àmbits que formen el currículum i sobre altres aspectes educatius  rellevants. Podeu trobar formació en l’àmbit artístic, sobre coeducació i diversitat de gènere, en llengües estrangeres, en tecnologia, en cultura digital, entre d’altres. La inscripció ja està oberta. Més informació»

El divendres 3 de juliol de les 10 a les 12 del matí s’organitza la XVIII Jornada anual de la Xarxa de Competències bàsiques. La Jornada serà en format virtual i per aquest motiu no cal inscripció prèvia, la podreu seguir en directe pel canal de youtube de la Xarxa Cb. En aquest enllaç trobareu tota la informació i si voleu estar més informats podeu omplir aquest formulari.

– XTEC. Benestar emocional: equilibri emocional. XTEC: Pla Salut Escola i Comunitat, ofereix recursos relacionats amb l’expressió i gestió de les emocions, l’autoconeixement, l’autoestima, l’autoregulació, etc, …

– GENCAT. Famílies. Nou espai web que “ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu”.

EL JOC: “LA CAIXA MISTERIOSA” creat per un grup de mestres per a treballar les emocions en els infants i adolescents en aquests moments de tanta incertesa per a ells/es.   El podeu trobar dins la Plataforma d’aprenentatge Gamificat OLUNEED que es troba al portal XTEC. Accediu clicant el següent enllaç: www.oluneed.cat

Per acabar us deixem a continuació l’enllaç a propostes lúdiques i educatives per recomanar a les famílies aquest estiu. Es tracta de propostes molt variades que potencien els diferents àmbits d’aprenentatge: l’àmbit lingüístic, el matemàtic, el coneixement del medi, l’artístic, l’educació física, l’educació en valors, el digital i aprendre a aprendre.

Després d’aquest curs tan excepcional i intens ens mereixem tots plegats infants, famílies i docents gaudir d’unes bones i merescudes vacances.