XXV Jornades d’escola rural en la formació inicial dels mestres de Catalunya

Els pròxims dies 21 i 22 d’abril se celebraran  a Verdú les XXV Jornades d’escola rural en la formació inicial dels mestres de Catalunya, organitzades pel GIER ( Grup Interuniversitari d’Escola Rural). La celebràció serà doble, doncs també es commemoraen  els vint-i-cinc anys de constitució del GIER. El GIER, constituït per professorat de totes les universitats catalanes, vetlla per la presència de l’escola rural en els plans d’estudi dels graus de mestre. I és en aquest sentit que la seva activitat principal ha estat organitzar ininterrompudament aquestes jornades anuals arreu del país des de l’any 1996.

Us adjuntem el programa de la jornada.