XVIII Trobada d’Escoles Verdes

Aquest 12 de gener ha tingut lloc la XVIII Trobada d’Escoles Verdes. Aquesta trobada és l’acte anual del programa en què es lliura el Distintiu d’escola verda als centres que s’incorporen a la xarxa, s’entreguen els diplomes de renovació del Distintiu als centres que han ratificat el seu compromís amb l’educació per a la sostenibilitat, i s’atorga el Premi Escoles Verdes. Aquest curs 2021-22, 15 centres de la demarcació de Lleida s’han incorporat a la xarxa Escoles Verdes. Volem felicitar la comunitat educativa del CEE Siloé per la tasca que han fet per assolir el Distintiu d’escola verda. A la nostra comarca ja comptem amb 12 centres que formen part d’aquesta xarxa.

Us compartim l’enllaç al vídeo del lliurament.