Setmana Bio

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica és un esdeveniment en el que es celebraran tot un conjunt d’activitats per tot el territori català, amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població. El programa d’activitats serà molt variat i la seva proposta i organització anirà a càrrec de qualsevol persona o entitat interessada en aquest objectiu.

Del 19 al 27 d’octubre de 2019, es duran a terme activitats agrupades en cinc famílies:

Visites a operadors ecològics

• Els pagesos, ramaders i elaboradors de productes ecològics obren les portes de les seves explotacions i instal·lacions/obradors on podreu conèixer in situ la seva feina i què són i com s’obtenen els productes que ells produeixen o elaboren.

Activitats comercials

• Els comerços i punts de venda dels productes ecològics us oferiran activitats relacionades amb els seus productes en el marc del seu establiment, com ara presentacions, promocions, tastos i altres.

Activitats de divulgació

• Conjunt d’activitats pensades per donar a conèixer el sistema de producció ecològic i la qualitat d’aquests aliments, així com qualsevol altra tema relacionat. Podem trobar-hi tallers, jornades, espais dedicats a la producció ecològica dins les biblioteques, passis de documentals, etc.

Activitats gastronòmiques

• Per conèixer l’aliment ecològic, res millor que consumir-lo directament en un restaurant o arran d’una activitat gastronòmica, com ara un taller de cuina o show cooking.

Activitats a l’escola

• La Setmana Bio a l’escola és la festa anual de la producció i l’alimentació ecològica dels centres educatius de Catalunya.

Per consultar tota la informació visiteu aquest enllaç.