Projecte ESCOLTA’M -Equip ICE Escolta’m Lleida

El projecte Escolta’m proposa personalitzar l’escola amb un pla d’intervenció educativa que estableixi una vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne, i que proporcioni a tot l’alumnat factors promotors que els reconeguin i acompanyin en el seu creixement per anar aconseguint cotes de seguretat personal que l’ajudin a desenvolupar-se de forma integral i satisfactòria.
Una relació tutorial fonamentada a partir de:
• la confiança, aconseguida mitjançant l’escolta activa,
• la mirada capacitadora,
• la gestió relacional, amb el reconeixement i la identificació per part del tutor de
cadascun dels alumnes del grup-classe sense exclusió.
També és un suport als centres educatius, en l’àmbit de l’acció tutorial, per a una millora de la cohesió social i de l’aprenentatge.

Us facilitem la presentació del projecte Escolta’m que recull les informacions més rellevants de la reunió del proppassat 12 de maig per tal que en disposeu .

Per qualsevol dubte o consulta, podeu adreçar-vos a :

Equip ICE Escolta’m Lleida

iceescoltamlleida@gmail.com