Programa auxiliars de conversa de la quota del MEFPD

Al Portal de centre trobareu publicada la convocatòria del Programa auxiliars de conversa de la quota del MEFPD per al curs 2024-2025.

🗓 Termini per presentar sol·licituds:  màxim fins al 21 de març de 2024 inclòs.

🎯  Ensenyaments: educació bàsica, de batxillerat, de formació professional i les escoles oficials d’idiomes (italià).

🗣  Llengües: alemany, anglès, francès,  italià  i xinès.

📝 Sol·licitud: https://documents.espai.educacio.gencat.cat/FormularisModels/ProjectesEducatius/A1407.pdf

https://lh5.googleusercontent.com/89MkNpwO8V0IfAcvP1L1X57_JcrWrvO9TN9IwPw4HvzR320kQJ7Oh0CBGAXADNFHhtIIAGitpSTdzuHmWOwPBFMFbQLG9-yJSfCk_PwMSbFT5zoGniGoQdXT4iuu25LwicyHWspJfUAq1OwOo3hLqrM Requisits: Abans d’emplenar la sol·licitud, consulteu al Portal de Centre, els requisits generals, addicionals  i criteris d’adjudicació.

Per poder valorar els requisits addicionals, cal que presenteu la documentació següent, si escau:

Requisit addicional

Documentació que cal presentar
Tenir més d’un 10% de l’alumnat que ha obtingut un resultat baix en la llengua estrangera per a la qual se sol·licita l’auxiliar en les darreres proves de competències bàsiques i disposar d’un projecte de millora d’aquests resultats. Els darrers resultats de les proves de competències bàsiques.

Apartat específic de la PGA que reculli de manera explícita el projecte de millora de les competències bàsiques i  la justificació de la necessitat de l’auxiliar de conversa com a recurs que contribuirà a l’assoliment dels objectius marcats (no s’ha d’enviar tota la PGA, sinó l’apartat indicat).

Projectes internacionals (Erasmus+, eTwinning, Cooperació educativa internacional…) amb un mínim de 2 anys de trajectòria, en actiu en el moment de la convocatòria i en els quals la llengua estrangera sigui la llengua de comunicació. Documentació necessària per acreditar la participació en el programa corresponent : certificat del director on consti la llista de projectes internacionals.
Participar en el curs 2023-2024 en un programa de foment de l’aprenentatge de l’anglès del Departament d’Educació (Generació Plurilingüe, Global Scholars).

Tenir integrat al Projecte Lingüístic del Centre (PLC) o a la Programació General Anual del centre (PGA) la impartició d’àrees o matèries en llengua estrangera (Batxibac…).

Apartat específic del PLC o la PGA on hi consti.

(no s’ha d’enviar tota la PGA, sinó l’apartat indicat).

📬 Tramesa :  eValisa a la Coordinadora de Serveis Educatius de ST Lleida, Carles Vernet Saureu*, on consti com a persona visualitzadora la referent tècnica del programa a ST Lleida, Anna Teixidó Cairol*.