Preinscripció i matrícula EOI curs 2020-2021

Us informem que a l’annex 11  Ensenyaments d’idiomes en escoles oficials d’idiomes, de la següent resolució, es notifica que les persones interessades poden sol·licitar la preinscripció i matrícula a l’EOI  de Lleida i les seves CPD  de Balaguer, de les Borges Blanques, de Tremp i de Vielha des del 31 d’agost fins al 3 de setembre de 2020 fins a les 15 hores,  d’acord a:

RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021. DOGC 05.02.2019.