Mou el català! Taller de transformació lingüística i cultural

L’objectiu d’aquesta trobada és poder reflexionar sobre els usos lingüístics en l’àmbit de l’educació no formal a fi de promoure l’ús de la llengua catalana des d’una perspectiva comunitària, inclusiva i emprant-la com a element de cohesió social.

📆 El proper 1 de març, de les 19 a 21 h.

➡ Monitoratge dels Tallers de Suport i Acompanyament Educatiu (TSAE), d’activitats extraescolars i del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE), de menjador escolar, de mentoria, d’acollides, etc. de TOTA LA COMARCA DEL PLA D’URGELL.

💻 L’activitat es durà a terme en format virtual i es facilitarà l’enllaç de la trobada a les persones que hagin realitzat la inscripció.

🎓 Jordi Pujol Nadal, llicenciat en Filologia catalana i dinamitzador lingüístic en l’àmbit universitari.

GRATUÏT

INSCRIPCIÓ:  formulari