Mostra Sambori de creacions culturals

Òmnium Cultural impulsa la primera Mostra Sambori de creacions culturals amb la finalitat d’interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola.

El límit per a la presentació de les obres serà el dia 15 de març de 2022.

Una creació Sambori:

• és una obra d’autoria col·lectiva (d’aula, de centre o de xarxa entre centres) i en català.
  • està creada per alumnat que cursi educació primària, ESO, batxillerat o CFGM.
  • pot incloure qualsevol llenguatge artístic (literatura, arts escèniques, música, audiovisual…)
  • és de temàtica lliure sempre que es fomentin valors per a una societat activa, crítica, integradora i cívica.
  • és una obra que pot ser fruit de projectes nous o amb trajectòria prèvia, però haurà d’estar produïda durant el curs escolar vigent.
    En aquest enll hi trobareu tota la informació.
    Teniu la clau per omplir les escoles i els carrers de creacions artístiques i donar-les a conèixer a la gran Mostra Sambori!