Maleta pedagògica “FES FESTA !”

Des del Departament d’Educació s’ha fet difusió a totes els centres que cursen l’Educació Secundària Obligatòria o el Batxillerat, del material educatiu “Fes Festa”, que consta d’un llibre/guia per a l’alumnat i un altre per al professorat.

És un recurs educatiu que acosta les principals festivitats religioses de les grans confessions als joves alumnes.

La voluntat pedagògica d’aquesta obra és oferir eines bàsiques per capacitar l’alumnat a viure en un entorn de diversitat religiosa, cultural i moral. També es pot trobar més informació en relació amb aquesta temàtica al recurs del web gencat.cat/afersreligiosos.

Si us fa falta algun exemplar més, al CRP disposem d’alguns llibres de més que us podem oferir.