Marató TV3 per a la COVID-19

Aquest any, la 29a edició de La Marató de TV3, que es farà el 20 de desembre i estarà dedicada a la Covid-19, desplegarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització social en benefici de la recerca i, dins de la promoció social prèvia a La Marató, a l’octubre en començarà la campanya de difusió, amb les sessions informatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. Coordinades per la Fundació La Marató de TV3 i el Departament d’Educació, amb el suport dels CRP, les sessions informatives les impartiran professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic, que ha estat contrastat i avaluat pel grup de professionals que ens ha assessorat. L’objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i la seva família.

Qui hi pot participar?

Les sessions estan adreçades als alumnes de 12 a 18 anys de secundària, batxillerat i cicles formatius.

Les sessions informatives són gratuïtes per als centres, però l’elevat cost econòmic i de gestió que representa per a la Fundació obliga a optimitzar al màxim els recursos disponibles i és per aquest motiu que es demana que els grups siguin consecutius i que concentreu els dies i els horaris (als matins o a les tardes), per tal que les sessions les pugui fer un mateix divulgador.

Quan?

Els centres educatius poden triar el dia i l’hora dins el període que anirà des del 13 d’octubre fins al 20 de desembre, de dilluns a divendres, de 08.00 h a 20.00 h. Cada sessió té una durada de 60 minuts.

Com?

Per facilitar la participació dels centres educatius, la petició de sessions divulgatives organitzades per la Fundació de la Marató de TV3 es realitzarà online en el següent link:

Seguint els protocols i mesures de prevenció, enguany les xerrades es faran mitjançant una plataforma virtual, que permetrà una comunicació directe i interactiva amb els alumnes.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment que necessiteu.

Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de: sessions_divulgatives@ccma.cat o bé al telèfon 93 552 74 98.