Lliurament de guardons del XIVè Premi de poesia i il·lustració de poesia El Sol de Pla

Imatge: Territoris.cat/ Consell Comarcal del Pla d’Urgell

En un  calendari marcadament condicionat per la situació sanitària arran de la pandèmia de la COVID-19, el passat dissabte 26 de setembre al llarg del matí es va desvetllar el veredicte del jurat del XIV Premi de poesia i d’il·lustració de poesia El Sol del Pla  i es va celebrar l’acte de lliurament de guardons.

Es va fer de manera esglaonada amb cita prèvia i aforament limitat per als centres , els guardonats i guardonades i les seves famílies.

Un total de 39 alumnes de diferents centres de la comarca van rebre distincions pels seus treballs amb un diploma  i un val de compra de material escolar. També es van lliurar vals de compra a tots els centres que hi van participar.

En aquesta edició, hi han participat 24 centres i s’han presentat  751 originals a concurs. El premi compta amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida.

Si voleu accedir a la galeria d’imatges us enllacem el lloc web del Consell Comarcal on surten publicades .

També podeu trobar més informació a Territoris.cat