Inscripcions als Camps i Entorns d’Aprenentatge . Curs 2019-2020

Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA/EdA) són serveis didàctics de suport curricular  del Departament d’Educació; treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge de l’alumnat a través d’activitats didàctiques innovadores en el marc d’un medi natural o cultural singular de Catalunya, contribuint així en l’aprofundiment de la formació competencial de l’alumne (més informació aquí).

La inscripció general per tots els Camps i Entorns s’ha de formalitzar mitjançant l’aplicació CAMPS, a la que podeu accedir a través de la web “Inscripció i Quotes”

Inscripció oberta del 15 al 31 de maig de 2019.