Erasmus+2018 – Publicació de formularis K2

FORMULARI K229 (associacions D’INTERCANVI D’EDUCACIÓ ESCOLAR – només centres escolars)

S’ha obert el formulari en línia exclusivament per a KA229. A partir d’aquest moment, aquells que vulgueu presentar el projecte com a coordinadors ja podeu obrir-lo al portal i treballar en línia els diversos apartats.

Formulari KA229 (associacions D’INTERCANVI D’EDUCACIÓ ESCOLAR – només centres escolars)

Formulari comentat

Alguns canvis respecte al formulari del curs passat:

• de 2 a 6 centres de dos països mínim.
  • mobilitats d’alumnat i professorat: de curta durada: de 3 dies a 2 mesos (+ viatge) / de llarga durada (alumnes de més de 14 anys): de 2 a 12 mesos.
  • finançament màxim 16.500€/any i soci (gestió i execució, activitats de mobilitat, costos excepcionals i necessitats especials).
  • Es suprimeixen les reunions transnacionals pròpiament (la coordinació i treball del projecte es farà durant les mobilitats)
    La pàgina web de Projectes europeus a Lleida us pot ser d’ajut en la vostra sol·licitud.

Formulari KA204 (Educació Adults)

També està obertel Formulari KA204 (Educació Adults). Aquí podeu trobar tota la informació.

Recordeu que el termini per a presentar sol·licitud és el 21 de març a les 12.00 h del migdia.

La pàgina web de Projectes europeus a Lleida us pot ser d’ajut en la vostra sol·licitud.