Congrés de l’Educació Pública de Catalunya a l’Escola Mestre Ignasi Peraire

El 18 de febrer de 2020, de 17.30 a 19.30 h, tindrà lloc a l’Escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa, el quart debat del Congrés d’Educació Pública de Catalunya, sobre Inclusió i Equitat. Aquesta iniciativa sorgeix d’un col·lectiu de persones relacionades amb l’educació, el món universitari i entitats diverses, per definir una estratègia conjunta que comportés una acció per parlar d’educació, i en va sorgir la idea de convocar un Congrés de l’Educació Pública de Catalunya.

Llegiu la notícia a Territoris.cat

Enlllaç al debat – ràdio del 4t. debat del congrés d’educació Pública de Catalunya.