Audicions d’instruments per a infants

Un curs més, els infants dels centres educatius de la comarca del Pla d’Urgell tindran l’oportunitat d’apropar-se i conèixer alguns instruments musicals de la mà de l’orquestra infantil de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa.

L’activitat, emmarcada en la 22a edició d’Activitats de Dinàmica Educativa Comarcal del Pla d’Urgell, va adreçada als nens i nenes de 1r de Cicle Inicial. Tindrà lloc el pròxim 5 de març de 2019, al teatre l’Amistat de Mollerussa, en dues sessions matinals: a les 9.30 i a les 11.00 h.

En clau pedagògica, es presentaran els diferents instruments de l’orquestra amb l’objectiu de desvetllar l’interès dels infants envers la música i qui sap si també de descobrir petits talents entre els assistents.

Hi participaran més de 400 alumnes en total i 18 escoles de primària de la comarca.